söndag 12 juni 2011

WONDERFULLY

Som rubriken säger..
Har det helt underbat här på Öland :D Killarna trivs jätte bra och dom är super duktiga!!
Vi pyssal i typ en timma idag sen red vi ner till stranden och simma med dom för det var rätt varmt. Har märkt att Arwid värkligen älskar att bada och simma, super roligt för Zana som har varit min sommarponny tidigare har inte tyck det har varit lika kul...
När vi var på stranden kom nån konstig tysk fram och satte upp sitt barnbarn på Arwid bara sådär jag ba va?! För han skulle få vila lite och rulla sig om han ville för det brukar han göra när man har brada så jag stog vid sidan om, as konstigt var det men när hon satt där uppe fråga jag om hon inte skulle ha hjälm för dte måste man jag ha men han ba nä det e så mjukt :S Sen sa han åt mig att gå med Arwid och gå i vattnaet men där gick min gräns!! Nu i efterhand fatta jag ju att man skulle ha sakt nej direkt men jag blev så chockad... och han fråga ju faktiskt inte ens.

Efersom dom var så blötta när vi kom hem så släppte vi ut dom direkt i hagen sen åt vi lunch.
Tog en liten sväng förbi Löttan också och handlade mat bara .

Vi tog dom till tomten igen på efetrmiddagen för att spraya på mygg och flug spray och mysa lite med dom. Försökte träna lite konster med Arwid men han var inte alls på humör för det idag utan ville häldre ät gräs så efter ett tag fick han nog av mig och gick iväg.

Det var min dag idag typ har föresten hunnit tvätta lite schabrak också.
























Det var lite bilder från idag ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar