måndag 6 juni 2011

Bilder från idag

Tänkte brätta lite snabbt om idag bara ;)
Vi var typ ute i 2 timmar ungefär på ditt vägen var det metst bara skritt och en liten galopp. Arwid var väldigt hungrig och försökte äta på allt typ, jobbigt. Jag har ju inte ridit honom på 5 dagar eller nåt så det är någ därför(inte för att jag e så bra..) sen var han typ rädd för allt oxå men om man bara var lite bestämd och sa till honom med rösten så insåg han att det inte var något farligt.
Vi red ner till vattnet och bada med dom så himla mysigt som jag skrev tidigare :D<33
Det blev djupt snabbt och gick typ till bogen helt underbart, kändes som Arwid skulle läga sig ner ett tag ut att han inte gjorde det haha då skulle jag bli lite blött.

Vi släppte dom på tomten och åt lunch var oxå super mysigt <3
Stanna där i typ 30 min sen red vi tillbaka men en annan väg var en jätte bra grusväg som vi körde lite intervaller på vilket dom tyckte var ganska jobbigt.

När vi var hema igen var det två hungriga, blöta och svetiga hästar och ryttare ;)
Samman fattning av dagen: helt underbar!!!









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar