tisdag 21 juni 2011

Slut

Är helt slut efter den här dagen!
Först var vi och shoppa lite köpte en super snyggg och skön klänning som jag ska ha till midsommar.
Sen stanna vi på en kiosk och köpte varsin hamburgare och mjukglas som var super duper god!
Om ni åker till Öland i sommar MÅSTE ni köpa mjukglas i kroken!
När vi skulle gå och handla mat var det ett bord uppdukat med massa jordgubbsmoss och annat gott dom typ fira nått men vet inte vat :S Där fick man i alla fall ta grattis! :D
Mötte en tjej där som heter Hanna (det var hon som ägde Arwid tidigare och hennes syster Emma August) så hon kanske ska rida med oss imorgon får se ;)

Ojj nu prata jag på om helt oviktiga ni kanske vill veta lite om hästarna istället?

Vi borstade dosm lite snabbt sen red vi ner till sjölandet blev mycket galopp idag känns som Arwid behöver dte för han är så himla svag i galoppen men efter ett tag blev han riktigt fin så när Ida och jag skulle rejsa lite på hem vägen tog han det lungt och trodde inte att han fick springa iväg trots att jag inte hade så kort tygel och han älskar att galoppera snabbt!
Känns som ett stort framsteg för han har aldrig kännts så fin tidigare i  galoppen :D
Pyssla lite med honom sen igen men ingen massage blev det idag ägna istället lite tid åt Zana som inte har blivit fin borstad ordentlig på minst ett halv år så Ida och jag stog och gjorde henne riktigt fin vilket hon tycket var  undrebart skönt!

Blev inga bilder idag tyvär så ni får stå utt med gammla ;)


Får bli en bild på lilla Zana idag ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar