fredag 10 juni 2011

Lalalala

Hejsan bloggen!

Har faktiskr hunit med allt som jag planerade idag föutom att rida ;) Först åkte vi till Hööks där blev det en ridväst till mig som var sjukt skön kändes knappt att men hade på sig den och en rosa borste. På h&m blev det ett present kort och body splash typ nån parfym aktigt i olika små burkar eller vad amn ska säga. Tycker faktiskt dom är väldigt bra lätt att ta med sig, luktar gott och billigt!
När vi hade shoppat klart åkte vi ut till stallet August och Arwid verkades och även små ponnisarna  Dahlia, Abba och hennes lilla föl Walle fast han lyfte Fido som hovslagaren heter bara hovarna på så han skulle vänja sig ;) Alla hästarna var jätte duktiga fast Walle tyckte det var lite jobbigt.
Vi hann även packa ihop alla saker som ska med så nu står det några ikea kassar utanför vårt skåp som vi ska bära in imorgon, blev en hel det saker.

Sen hemma packa jag klart och drog sen till Emma där Nea också var vi fixa oss och så men fick väldigt brottom. Festen var kul och vi hade typ femkamp grenarna var pillbåge, godis gissar tävling, hoppa på balonger, kasta vattenbalong mellan varandra och gå på styltor blev ovavgkort för första grenen var så svår så den hoppade vi. Nu ska jag bara packa ner datorn och gå och läga mig så e dte sbart morgon igen.
Usch börjar typ bli pirrig kommer INTE kunna sova inatt. Nä men nu måste jag sova god natt bloggar meer imorgon och då lovar jag också bilder från hela dagen ;)

Min sjukt sköna ridväst<33

Och min sjukt gulliga borste, tror Arwid kommer gilla den :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar