lördag 18 juni 2011

Mkt!

Har haft så mycket att göra idag så vet att uppdateringen inte varit på topp ;)
Ni är nästan allt fixat till tävlingen imorgon vi ska bara plocka in allt i bilen imorgon och göra det sista med Arwid imorgon hade tänkt fixa lite med mannen kanske klippa lite och ryka för han inte det idag sen ska jag också borsta och lacka hovarna såklart ska jag också rykta massor.
Har kollat på startlistan precis kommer vara ganska många innan mig. Har inte hunnit bli så nervös en vilket jag tycker är väldigt skönt är bara lite nervös för att jag ska glöma banan eller något sånt klantigt blir alltid det men inte mer. Den riktiga nervoseteten brukar komma på själva tävlingsplatsen tyvär vilket är väldigt jobbigt för då blir jag helt stimig och kan inte konsentrera mig på framhoppningen och sånt som är viktigt.

Du och jag killen! <33

1 kommentar: