lördag 16 juli 2011

Tävling imorgon

Ska vara med i en täling imorgon som heter Sommarcupen där det är en bana med lekar först sen en hoppbana där jag ska hoppa 50 cm (det var det högsta an fick annars hade jag tänkt hoppa typ 70 tror jag:/) och så ska man vara utklädd jag ska vara jocky. Vet inte hur man vinner om det är på utkläddnaden eller själva ridningen men det får vi se imorgn ;)
Är en så lnge lungn som en filbunke eller vad man säger :P Men nu måste jag gå och lägga mig blir en tidig morgon imorgon.




Bilder från föra hopptävlingen på Wedbylund ;) Nu ska jag gå och ducha sen måste jag sova tills imorgon (:

Ni får hålla tummarna!!

3 kommentarer:

  1. Vad är jocky för något?
    svara gärna i ett inlägg! ♥

    SvaraRadera
  2. jockey!! Nt jocky! Lär dig nu... din slemiga snigel xD

    SvaraRadera