onsdag 6 juli 2011

Mysdag

Sov över hos mina kusiner och en kompis idag var super mysigt :) Vid typ 12 på natten tog vi ett kvällsbad :D
Gick och la oss vid typ lite efter 1 tror jag och sen klockan 9 ringer mamma och säger att jag måste åka hem för att passa hästarna var lite trött då kan man säga.
Borstade och myste lite med Arwid då bara för att dom snart skulle upp till hagen igen som mamma och Vompen höll på och fixa iording inför att en kompis häst ska komma imorgon eller på fredag vi får se ;)
Åket till Åkerbo badet och var där med mina kusiner typ hela eftermiddagen;)

Vid typ halv sex var vi hemma blev en snabb borstning efetrsom klockan var ganska mycket och vi inte hade ridingt en. Red ner till stora sjölandet ochv red typ halv ;) Ida och jag mest busade runt och  lekte vilket killarna älskar!! Vi hittade en liten snadbacka som vi galoppera upp för några gånger :D Till slut fatta dom ju vad som skulle hända och blev as taggade.
Mamma filma med det får komma ut imogon eftersom jag ska gå och lägga mig tidigt, för imogon förmiddagn kommer någon lite kille som ska få rida lite på Bagge fast då ska Ida ta Arwid för hon vill inte rida Zana så då ska jag rida lilla Zanis typ super länge sne jag red henne så det blir kuligt!

Nää nu ska jag sluta babbla på om allt ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar