lördag 16 juli 2011

Min blogg

Tänkte bara brätta lite om varför uppdateringen är som den är så ni vet.
Jag skapade inte bloggen för det skulle bli värdens största häst blogg eller något sånt utan har haft andra bloggar tidigare och när man läser dom blir man så glad och tänker till baka på allt vilket är super kul och man kommer ihåg mer och mer därför vill jag ha en nu och varför jag inte har på en av dom gammla är för att blogger kan man göra snygga desinger mycket lättare på och sen ville jag ha den ny för att nu har jag ju en egen häst lixsom en ny fast eller vad man ska säga ;)
Så från och med nu kommer jag skita både i om någon lser den och om uppdateringen suger för man vill ju uppleva ite också sen har jag inte alltid lust  och då får det vara så ;)

Men jag menar inte att jag kommer sluta helt för kommer sattsa lite mer på bilder nu men en hel det texter kommer också när jag har tid och som jag sa förut lust (:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar