tisdag 5 juli 2011

Duktig pojke man har

Red mad mamma och Ida  på stora sjölande ;)
Arwid var skit fin idg inte alls stell som han har känts innan red lite på volter gjorde 8 och sånt. Har inte ridit så mycket 8 med honom har knts som att det blir för mycket för honom på en gång att ställa om så snabbt med det gick super bra.
Testade mest på skoj bara om han kunde galopp ombyten och på andra försöket satte hand et dirket riktigt stolt över min lilla kille!  För är 99% säker på att han aldrig har gjort det förut.
Även galoppen satte han direekt när jag red på runt spår men nu blir nästa mål att kunna ta rätt även på rakt spår.
Har ett till mål också för har märkt att övergångar inte är det lättaste i alla fall inte om man måste sakte ner då minskar han bara på steget så det blir nästa projekt eller vad man ska säga :P

Mamma red ju tyvär idag så det blir inga bilder idag heller men imogon lovar jag bilder för då hand Ida och jag tänkt sticka ut och bara busa mad dom för det är också en viktig bitt som man inte får missa tycker jag ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar