lördag 30 april 2011

Sorry

Hejsan det var länge sen!

Har typ tappat blogg lusten och har haft mycket att göra så har inte blivit nått bloggande tyvär :(
Ska försöka komma igång igen så  vi får se, typ själva idén med bloggen var att jag kan läsa när jag blir störe och se på bilder på Arwid och så har haft andra bloggar förut som jag har kollat på nu det är väldigt kul måste jag säga!
Nu kommer dagarna bara rusa iväg känns det som imorgon är det maskeradhoppning i stallet jag ska vara cawboy på arwid det ska vara läskiga hinder så det blir bara 50 cm :) Sen är ddet skola två dagar på onsdag är det prav då ska jag rida August och Arwid å göra ett repotage därifrån. Sen på efetrmiddagen åker vi till turkiet och är där en vecka :D Längtar sjukt mycket men kommer sakan alla som jag gjorde på Öland och nu kan jag inte enns skicka sms eller nått för det är så dyrt och kan inte ta imot heller så måste ha massa bilder på Arwid med mig! Det här blir den första veckan utan hästar sen jag vet inte när kommer bli sjukt svårt :S Så kommer allså inte bli nån bloggning på en hel vecka! men ska försöka slänga in ett inlägg på onsdagen innan jag åker ;)

Nu blev det rätt mycket iallafall hoppas nu orkar läsa allt c:


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar