tisdag 26 april 2011

-----

Hejsan!
Han inte blogga igår tyvär :(
Arwid har börjat fälla på allvar nu så när jag borstade honom var jag tvungen att ta ryktstenen lite snabbt eftersom det inte gick och borsta annara. Jag skulle rida ut en tur i skogen men några som också skulle rida där kom tillbaka och sa att det var en älg där så jag fick vända och det blev lite på volten vilket inte gjorde nått!
Arwid var ganska fin och det gick över förväntan i galoppen man han har fortfarande lite saker som vi behöver träna på men efter som jag tycker det är så otroligt tråkigt att rida på volten om ingen annan säger vad man sak göra så blir det inte så ofta. Men idag var jag rätt duktigt om jag får säga det kom på övingar och fasna inte utan kompå nya saker och så duktiga jag ;)

Blev inga bilder idag men kan bjusa på en från tidigare ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar